Zamówienia oferty i reklamacje 737 452 155

PROMOCJE

Kliknij i sprawdź daną promocję!


Kliknij i sprawdź promocję -10%
Kliknij i sprawdź promocję -20%
Kliknij i sprawdź promocję -50%

Szybkie płatności
https://www.iglaki24.pl/img/przelewy24_05.jpg

Często zadawane pytania

 

Iglaki24.pl - Internetowy sklep ogrodniczy z roślinami




Kiedy można złożyć zamówienia?
Sprzedaż roślin odbywa się przez cały rok, również zimą.
Zamówienia składane od listopada do kwietnia są formą przedsprzedaży-wysyłka rozpoczyna się wiosną.
Rośliny kopane i balotowane wysyłamy wczesną wiosną  i późną jesienią.


Jak można złożyć zamówienie w sklepie?

Dokonywanie zakupów w naszym sklepie jest niezwykle proste.
Wskazówki w jaki sposób kupować rośliny, znajdują się poniżej:

1. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok kalendarzowy.
3. Jeżeli chcą Państwo skorzystać z rabatu na roślinki, należy przed złożeniem zamówienia zarejestrować swoje konto. Po rejestracji należy zalogować się na swoje konto. Podczas składania zamówienia powyżej 200zł rabat na roślinki zostanie automatycznie naliczony. Zamówienia Klientów zarejestrowanych będą sumowane i po przekroczeniu kolejnego progu wysokość rabatu zostanie zwiększona. Rośliny przecenione i w promocji nie podlegają rabatowi.
3. Przy wybranej roślince należy kliknąć koszyczek . Jeżeli chcieliby Państwo zmienić ilość zamawianych produktów, można wpisać ręcznie potrzebne ilości i kliknąć przycisk przelicz koszyk.
4. Skorzystanie z rabatu za zapisanie się do newslettera. Przy każdej pozycji w koszyku należy kliknąć:   i wpisać otrzymany kod.
5. Skorzystanie z bonu kwotowego-bonu podarunkowego. Po skompletowaniu zawartości koszyka należy w miejscu: wpisać kod.
6. Następnie klikamy .
7. Kolejno wybieramy formę przesyłki:

8. Następnie wybieramy formę płatności:

9. W kolejnym kroku należy wpisać Dane zamawiającego i adres do wysyłki.
10. Uwagi. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek uwagi do dostawy itd. można je wpisać w miejscu:

11. Na samym końcu klikamy:


W jakim okresie można sadzić rośliny ?
Rośliny zakupione w donicach można sadzić przez cały okres wegetacji (tj. od marca do listopada).
Sadzonki kopane i balotowane należy sadzić wczesną wiosną przed rozpoczęciem wegetacji
lub późną jesienią.
Najlepsze szanse na przyjęcie roślin kopanych mają rośliny liściaste w stanie bezlistnym oraz rośliny iglaste i zimozielone po zakończeniu przyrostu.  

Jaki jest termin wysyłki roślin?
Zamówienia realizowane są wg kolejności wpłat i pobrań.
Po przygotowaniu zamówienia każdy informowany jest telefonicznie oraz potwierdzany jest adres i ustalany dogodny termin dostawy.
Orientacyjne terminy realizacji zamówień podane są w zakładce „Aktualności” na głównej stronie sklepu.

Jak długo trzeba czekać na wysyłkę roślin zakupionych w zimie?
Informacja na temat wstrzymania i rozpoczęcia wysyłki umieszczona jest w zakładce „Aktualności” na głównej stronie Sklepu oraz w Regulaminie.
Zamówienia realizowane są wg kolejności wpłat i pobrań, jednak wysyłka wiosenna jest wydłużona i zamówienie składające się z różnych roślin czeka z wysyłką, na roślinę najpóźniej
zaczynającą wegetację.
W razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zastrzegamy prawo wstrzymania wysyłki.

W jakie dni tygodnia wysyłamy?
Wysyłka roślin następuje od poniedziałku do środy.
W niektóre miejsca w Polsce paczki wysyłane są w czwartek.
Uzależnione jest to od terminarza dostaw paczek firmy kurierskiej.

Skąd będę wiedzieć, że paczka została już nadana?
W dniu wysyłki do Klienta wysyłany jest e-mail z informacją o nadaniu przesyłki.

Co, jeżeli po otrzymaniu informacji o wysyłce nie otrzymam zamówienia do piątku?
Rośliny przed wysyłką są dobrze zabezpieczone, zapakowane i podlane.
Paczki są przez nas tak przygotowane, że kilkudniowy okres ich podróży nie wpływa na kondycję roślin.
Zazwyczaj po wydłużonym terminie dostarczenia rośliny docierają w bardzo dobrym stanie.

Co zrobić, gdy zamówienie nie dociera dłużej niż 2 dni?
Należy skontaktować się z nami pod numerem 737 452 155.
Przed kontaktem należy przygotować numer zamówienia.

Jak wyglądają sadzonki wiosną i jesienią?
Rośliny rosną u nas na dworze i są zahartowane.
Wczesną wiosną i późną jesienią rośliny liściaste są bez liści, o życiu decydują żywe pączki, lub giętkie gałązki.
Iglaki na zimę tracą swą żywą barwę, wiosną kolor się ożywia.
Byliny to rośliny wieloletnie, które posiadają zdolność to trwałego odnawiania się.
Wiosną i jesienią w większości nie są widoczne w doniczkach, ponieważ tracą swoją nadziemną część.
O ich żywotności świadczy żywy, trwały korzeń, kłącza, bylwy i cebule.
Nie warto oczekiwać z wysyłką, aż bylinka lub trawa będzie miała znaczącą wysokość.
Wcześnie wysadzona łatwiej przyjmie się u Państwa w ogrodzie.

Jak są pakowane rośliny?
Towar przed wysyłką jest sprawdzany.
Sadzonki na czas transportu są odpowiednio zabezpieczone i zapakowane.
Każda roślina jest zabezpieczona oddzielnie i finalnie oznaczona paczka dociera w doskonałej kondycji.
Sadzonki wysyłane są razem z doniczką, w niektórych przypadkach rośliny są wyciągane z doniczek dla obniżenia kosztów wysyłki.

Jakie są koszty wysyłki?
Paczka kurierska (płatność z góry) 20zł
Paczka kurierska pobraniowa (płatność przy odbiorze) 28zł

Chcę zamówić duże drzewo powyżej 200cm jakie będą koszty?
Koszty ustalane są indywidualnie na podstawie wielkości zamówienia i adresu dostawy.
W celu wyceny kosztów transporu należy skontaktować się z niami pod numerem tel.: 737 452 155

Co znaczy C1, C2, PA, szczep itd?
Na stronie stosujemy oznaczenia, które są powszechnie stosowane w szkółkarstwie i ogrodnictwie.

- Nazwa łacińska - Nazwa Polska
- PA- forma pienna , roślina szczepiona na pniu , paliku, sztamie. Rośliny szczepione posiadają wyraźnie uformowany pień i koronę.
- szczep. - oznaczenie stosowane przy roślinach iglastych , szczepienie przy korzeniu na podłożu matczynym, które gwarantuje identyczne rośliny potomne: co do wielkości , grubości igieł, koloru igieł i pokroju.
- f.naturalna - forma drzewa zgodna z naturalnymi cechami wzrotu danego gatunku z wyraźnie wykształconym przewodnikiem.
- f.krzaczasta - forma krzaczasta rośliny.
- ob. - obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 100cm nad powierzchnią ziemi.
- bryła - część systemu korzeniowego wykopana razem z ziemią. Bryła korzeniowa jest zabezpieczona przed rozpadaniem odpowiednią tkaniną, a w przypadku dużych drzew dodatkowo drucianą siatką.
- np. 3xszk. - roślina szkółkowana trzykrotnie
- np. C2 wielkość pojemnika. Oferowane sadzonki są ukorzenione w pojemnikach , co gwarantuje dobrze rozwinięty system korzeniowy i pewność, że roślina przyjmie się w każdym ogrodzie.
- SOLITER - krzew lub drzewo szkółkowane 3 razy lub więcej w odpowiednio dużej rozstawie.
- bonsai - sposób prowadzenia roślin polegający na corocznym przycinaniu i pielęgnacji roślin w celu nadania odpowiedniej formy i figury.
- FOTO - roślina z oznaczeniem FOTO w tytule nie stanowi oferty sprzedaży, jest to jedynie galeria zdjęć roślinek.

W tytułach bylin, traw, paproci, bambusów stosuje się oznaczenia:
- wys. 50 to docelowa wysokość, do której dorasta roślinka
- kw. 5/7 roślinka kwitnie na przełomie maja / lipca

Czym jest strefa mrozoodporności?
Podział świata na 12 stref mrozoodporności został wprowadzony przez amerykański Departament Rolnictwa, z czasem przyjął się na całym świecie dla wskazania warunków klimatycznych, jakie muszą być spełnione dla uprawy danej rośliny. Na terenie Polski występują trzy strefy: zimna strefa 5 to Suwalszczyzna i Tatry, stosunkowo ciepła strefa 7 to zachodnie krańce z Wrocławiem i Szczecinem, strefa 6 to pozostała część kraju. Niemal bez obaw możemy uprawiać rośliny ze wskazaniem do strefy 6 włącznie, te ze wskazaniem do strefy 7 i wyższych muszą mieć zapewnioną odpowiednią ochronę na zimę.



Kiedy mam rozpakować otrzymaną paczkę z roślinami?
Rośliny jak najszybciej należy wypakować z kartonu i rozwinąć doniczkę z materiałów zabezpieczających.
Następnie odstawiamy rośliny do zacienionego miejsca (np. altanka, ganek) i podlewamy.
Następnie sadzonki można wsadzić do miejsca docelowego w ogrodzie.
Jeżeli nie mają Państwo możliwości od razu wsadzić roślin doniczkowanych do gruntu, można je przetrzymać w donicach systematycznie sprawdzając wilgotność ziemi.

Co z zamówieniem, jeżeli jakaś pozycja nie może być wysłana?
Braki roślin mogą być spowodowane szkodami mrozowymi lub innymi warunkami pogodowymi, chorobami roślin oraz zniszczeniami roślin.
W przypadku niedostępności którejkolwiek z zamawianej rośliny informujemy telefonicznie lub mailem.
W takiej sytuacji można zamienić sadzonkę na inną odmianę lub gatunek.

Złożyłam już zamówienie w innym sklepie i stan roślin nie był zadowalający?
Jak to wygląda u Państwa?
Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie.
Do wysyłki wybieramy najbardziej dorodne egzemplarze.
Przywiązujemy ogromną wagę do właściwego oznaczania naszych roślin.
Wszystkie sadzonki zaopatrujemy w czytelne etykiety, które są w pełni odporne na zróżnicowane warunki atmosferyczne, cechuje je odporność na oddziaływanie wody oraz promieniowania UV.
Wiedza i doświadczenie w zakresie profesjonalnego przygotowania roślin do transportu sprawia, iż gwarantujemy 100% zadowolenia dokonanych zakupów.
Jeśli mimo wszystko mielibyście Państwo zastrzeżenia co do jakości otrzymanych roślin wówczas bardzo prosimy o kontakt 799 197 901, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.

Jakie są dane do wpłaty?
1. Rachunek bankowy PLN

Katarzyna Brodziak
Żabno 50
88-300 Mogilno
Numer rachunku:
91291000060000000002429367

 2. Rachunek bankowy walutowy EUR
Alior Bank
Andrzej Brodziak
 Żabno  50
 88-300 Mogilno
  Numer rachunku:
 59 2490 0005 0000 4000 1435 2942
 IBAN PL59 2490 0005 0000 4000 1435 2942
 SWIFT/BIC  ALBPPLPW
 Typ przelewu: SEPA
 
 
W tytule wpłaty należy wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko.



Jak się z Państwem skontaktować?
 737 452 155  w godzinach od 10.00 do 16.00, od poniedziałku do piątku.
- złożenie zamówienia
- przygotowanie oferty, wyceny
- współpraca
- status zamówienia
- złożenie reklamacji
- wycena kosztów transportu


  sklep@iglaki24.pl 24h na dobę.

 

Więcej informacji znajduje się w zakładce: 

Zapisz się do newslettera a w prezencie otrzymasz 10% rabatu na jednorazowe zakupy